Kabeljauw met Zeekraal

Een simpel gerecht van kabeljauw en zeekraal bomvol gezonde voedingsstoffen.
Bereidingstijd 10 min
Totale tijd 10 min
Gang Hoofdgerecht
Keuken Keto
Porties 1 persoon
Koolhydraten 2 g

Ingrediënten
  

  • 2 stuks kabeljauwfilet
  • 100 gram zeekraal
  • 1 eetlepel grasboter
  • 1 eetlepel kokosolie
  • peper en zout

Instructies
 

  • Smelt de grasboter in een koekenpan
  • Kruid de kabeljauw met zout en peper
  • Bak de vis 3 minuten en keer om voor nog 3 minuten, zet laag en laat nog even 2 minuten nagaren
  • Smelt de kokosolie in een wok
  • Wok de zeekraal voor ongeveer 1 minuut

Notities

Kabeljauw behoort tot de magere vissoorten en bevat belangrijke voedingsstoffen waaronder omega 3 vetzuren, vitaminen en mineralen. Met name omega de vitamines A, B2, B12 en D en de mineralen magnesium, ijzer, en calcium zijn in kabeljauw aanwezig.
Eet gezond, blijf gezond!

Voedingswaarde

Serving: 1PortieKoolhydraten: 2g
Trefwoord kabeljauw, keto, vis
Heb je het recept gemaakt? Deel het op Instagram of Facebooken tag mij op @patriciakorssen